Felhívjuk szíves figyelmét, hogy oldalunk a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használ. Bővebb információért kattintson ide.

A vásárlás menete

Hogyan vásárolhat webáruházunkban?


Webáruházunk egy könnyen kezelhető online felülettel rendelkezik, ahol Ön kedvére böngészhet kínálatunkból. Ha konkrét elképzelése van, úgy használhatja az oldal felső részén található keresőt, de ha még nem döntötte el mit szeretne, úgy a „Malák”, az „Ásványok kicsiknek” és az „Egyedi mala rendelés” menüpontok segítségével tudja előhívni a termékcsoportokat. Az Ön számára megfelelő termékre kattintva megjelenik annak adatlapja, ahol további képeket és információkat kap. Itt tudja kiválasztani a rendelni kívánt mennyiséget. A „KOSÁRBA” gombra kattintva hozzáadhatja rendeléséhez a terméket. 50000 forintot meghaladó vásárlás esetén webáruházunk nem számít fel szállítási költséget.


Ha minden terméket a kosárba helyezett, amit szeretne megvásárolni, akkor a rendelés lezárásához az oldal jobb felső sarkában lévő kosár menüt kell legörgetnie, majd itt a fizetés gombra kattintva lezárnia a rendelést. Ha Önnek már van fiókja, akkor itt is lehetősége van belépni, ha nincs, akkor a rendszer felajánlja a regisztráció lehetőségét.


A rendelés leadása után e-mail üzenetben fogjuk értesíteni Önt, illetve a regisztrációkor megadott adataival a webáruházba belépve is nyomon tudja követni leadott rendelése állapotát. Egyes e-mail szolgáltatóknál előfordul, hogy reklámlevélként kezelik a rendszerüzeneteinket, ami ezért a SPAM (levélszemét) vagy promóció mappába kerül. Amennyiben ott sem találja, hívja ügyfélszolgálatunkat.



Nyomon tudom követni, hogy áll a rendelésem?


Igen, a rendelés feldolgozásának főbb lépéseiről e-mail üzenet formájában kap információt a megadott e-mail címen. Regisztrált vásárlóként fiókjába bejelentkezve is megnézheti, hogy áll a rendelése.



Hogy törölhetek egy terméket a kosárból?


Az oldal jobb felső sarkában találja kosarát. Az egérmutatót fölé húzva legördül kosara tartalma. Egy termék törléséhez a mellette található „X”-re kell kattintania. Amennyiben a termék darabszámát szeretné módosítani, úgy az ugyanitt található „kosár tartalma” gombra kattintva megjelenik a részletező oldal. Itt tudja módosítani a darabszámot, és törölni a nem kívánt termékeket.



Mit tegyek, ha nem tudom megrendelni a terméket?


Amennyiben problémába ütközik a rendelés feladása közben, keresse ügyfélszolgálatunkat.



Hol tudom módosítani a kosaram?


A weboldalunk jobb felső sarkában találja meg a kosarát. Az egérmutatót fölé húzva legördül egy menü, ahol a megrendelni kívánt termékeket láthatja. Módosításukhoz kattintson a „kosár tartalma” gombra. A megjelenő részletező oldalon tudja módosítani a rendelését.



Mit tegyek, ha a megrendelés elküldése után szeretném módosítani vagy kiegészíteni a vásárlásomat?


Az elküldött rendelés módosításához vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ha új rendelést ad le, akkor az külön rendelésnek számít, amire külön szállítási díj vonatkozik, ezért célszerű a rendelését módosítatni ügyfélszolgálatunkkal. Miután átadtuk rendelését a futárszolgálatnak, már nem áll módunkban rendelést módosítani.



Rossz mennyiséget rendeltem a termékből. Mit tegyek?


Mielőbb keresse ügyfélszolgálatunkat, hogy időben tudjuk korrigálni a hibát.