Felhívjuk szíves figyelmét, hogy oldalunk a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használ. Bővebb információért kattintson ide.

Mi is az a HP 2.0?

Írta: Csak a Nőknek magazin 2019/07/27 0 hozzászólás Életmód,
Nem számít ki vagy, nem számít mit csinálsz, neked teljes mértékben és reálisan igenis megvan az erőd a változtatáshoz.- Bill Phillips
 
Mi si az a HP 2.0?
 
Na, nem a házi pálinka két naponta, bár az sem rossz!
 
Napjainkban az egészség és a jó közérzet minden eddiginél jobban előtérbe kerül. Megdöbbentő, de a világ jól élő társadalmában, minden harmadik felnőttből 2 túlsúlyos. 2025-re azt becsülik, hogy a felnőtt lakosság 80% túlsúlyos lesz, míg 2050-re minden harmadik felnőttből cukorbeteg lesz. Azok közül, akik nem lesznek túlsúlyosak, sokakat mégis egészségtelennek kell tekintenünk.
 
Miért a HP 2.0?
 
Érezte már magát egy kicsit gyengének és fáradtnak már napközben is? Vagy egy kicsit izgatottnak és ingerültnek? Esetleg veszítette már el Önuralmát?
 
Mindez lehet annak a jele, hogy a teste, tulajdonképpen éhezik. A fogyókúrázók nem az akaraterő hiányában buknak el, hanem a sóvárgás miatt. Ha valaki nem tudja vágyait ellenőrzés alatt tartani, akkor az adott programot nem tujda hosszan tartani, ami a fogyást eredményezné. A HealthPointe program megtanítja, hogyan kezelje az éhséget, valamint azt, hogy hogyan legyen úrrá a sóvárgáson, és ezáltal segítse a hosszú távú jó közérzetet.
 
Hozza meg döntését még ma és kezdjen el egészségesebb életet élni.
 
 
A HP 2.0 előnye
 
Az általunk fogyasztott élelmiszerek három fő összetevőből állnak.
 
FEHÉRJE SZÉNHIDRIDÁT ZSÍR
 
A fehérje testünk építőköve. A fehérje elengedhetetlen a szövetek képzéséhez és helyreállításához, az izomépítéshez és némely hormon előállításához.
 
Amikor az emberek fogyni akarnak, általában többet edzenek, és kevesebb táplálékot visznek be, ideértve a fehérjét is. Ha nem kapjuk meg a táplálkozás során mindazt a fehérjét, amelyre a szervezetünknek szüksége van, akkor testünk a szervezetben meglévő fehérjéket (pl. izmok) fogja lebontani.
 
A HP 2.0 előnye, hogy csökkenti a szénhidrát és zsír bevitelét, a fehérje csökkentése nélkül.
 
 
A HP 2.0 program, étkezési alternatívákat is ajánl, amelyekben megfelelő a fehérje, a szénhidrát és a zsír egyensúlya, hogy ez által is segítse a sóvárgás kezelését, valamint a zsírégetés folyamatát.
 
A program áttekintése
 
A HP 2.0, hat hetes program, amely annyiszor ismételhető, ahányszor azt a hosszú távú célok elérése megkívánja.
 
A program öt fázisból áll:
 
  1. Az előkészületek: 1-5 nappal a program kezdete előtt
  2. Fehérje napok: 1-3 nap
  3. A súlycsökkentés napjai: 4- 28 nap
  4. A megérdemelt adagok napjai: 29-42 nap
  5. A hosszú távú súlymegtartás napjai: 3- 12 hónap
 
A program lényege
 
Ne hagyja, hogy megéhezzen!
 
Mozgás. Napi 10. 000-15. 000 lépés a cél, amelyből 5. 000-et reggeli előtt kell teljesítni. Nem számít, honnan indul. Fokozatosan dolgozzon a napi cél eléréséig.
 
Hogyan tudok több lépést megtenni?
 
  • Használja lift helyett a lépcsőt
  • Parkoljon távolabb az irodától
  • Ebédidőben tegyen egy kört a tömb körül
  • E-mail írás helyett keljen fel székéből és menjen oda munkatársaihoz
  • Parkoljon a bevásárlóközpont másik végén
  • A család vacsora után menjen el sétálni
  • Hideg reggeleken sétáljon körbe egy üzletet vagy egy bevásárlóközpontot
 
Vegye fel a vizivás szokását, napi beviteli javaslat, legalább 30 kg-onként 1 liter tisztitott víz! (Javaslatom, az eSpring.com)
 
Változtassa meg gondolkodás módját! Mondja ki, amit el szeretne érni, mintha már meg is történt volna. Ha meggyőzi az elméjét arról, hogy már a célnál van, együtt fog működni, hogy elérje azt.
 
Kérdezzen a segítőjétől, ha engem választ, tőlem, mert már megcsináltam ezt a programot és csinálom. Magam is küzdök a saját nehézségeimmel, de minden nap egy lépéssel közelebb kerülök a pontos lépések betartásához.
 
Meg tudja csinálni! 
 
Szigeti Erzsébet
életvezetési tréner
lektorálta Párom,
Benkő Péter
36 70 363 8094
ertederted1@gmail.com

Szólj hozzá!