Felhívjuk szíves figyelmét, hogy oldalunk a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használ. Bővebb információért kattintson ide.

Minden, amit tudni akartál az autókról

Írta: Csak a Nőknek magazin 2019/05/02 16 hozzászólás

Mint ahogy említettem, az elmúlt hetekben nőkkel találkoztam, azzal a céllal, hogy megismerjem, megtudjam, hogy „Mi kell a nőnek?”  Beszélgetéseim fő témája az volt, hogy „ Minden amit tudni akartál az autózásról, de sosem merted megkérdezni”.

 

Az elmúlt pár hét nem csak érdekes volt, értem ez alatt, hogy érdekes volt meghallgatni a hölgyeket, hogy ki mit miért csinál, vezetés közben vagy éppen mi okoz problémát. De a beszélgetések közben rádöbbentem, hogy bizony nekem is vannak hiányosságaim. 20 éves aktív vezetés és évi 80.000 km megtétele után is.

 

Beszélgetőpartnereim többségét érdekli ugyan, hogy miként működik – vagy éppen miként nem működik - a gépjármű, de egy-két kivételtől eltekintve, a nőket nem érdekli az autó mély műszaki tartalma. A lényeg, hogy menjen a járgány. Persze, ha valami csattog, zörög, kalapál, vijjog, vagy éppen sárga vagy piros ábrák vagy ikonok jelennek meg a műszerfalon akkor van némi izgalom, riadalom, pánik. De szeretném megnyugtatni a hölgy olvasóimat, hogy jó néhány férfi szívgörcsöt vagy éppen dührohamot kap ha a fenti hangokkal vagy fényjelzésekkel találkozik vezetés közben. De míg a legtöbb férfi azonnal tudni akarja, hogy mi a helyzet, a hölgyek rendszerint márkaszervizbe, szervizbe, vagy éppen egy ezermester férfiismerős segítségével igyekszik megtudakolni mi is történik az autóban!

 

 

Itt jegyzem meg, hogy a hölgyek többsége gyűlöli a férfiak fölényes tájékoztatását vagy műszaki okok tudományos elmagyarázását. A nők nem szeretik a szakszavakat. Nem tudják és talán nem is akarják értelmezni. A hölgyek szeretik, ha egyszerűen magyarázzák el nekik a dolgokat. Persze ezt mi férfiak nem tudjuk. Mi azt hisszük, hogy amit mi tudunk, azt a nők is tudják. Ami nekünk egyértelmű és magától értetődő, az egy nő számára is pofon egyszerű. Mondom, ezt hisszük. De óriásit tévedünk. 

 

Sajnos én is belestem ebbe a hibába. Jó néhány évvel ezelőtt, nagyon nagy mellényem volt, ha a valamiért feleségem rászánta magát, hogy úgy vezessen, hogy én is ott ülök mellette. Szegénynek leordítottam a fejét, ha nem úgy kanyarodott ahogy én szoktam, pofákat vágtam vagy fogtam a fejem ha hármas fokozatból túl későn váltott fel negyedik sebesség fokozatba. Vagy pont fordítva már majdnem lefulladt (leállt) a motor mire lejjebb (egyel alacsonyabb sebességi fokozatba) kapcsolt. Meg is lett a csodálatos eredménye. Évek óta nem vezet. Én meg zsörtölődőm, ha egy közös programon nem tudok meginni egy pohár bort, sört, ha autóval vagyunk, mert nincs aki hazavezessen. (Igen, tudom, hogy lehet tömegközlekedéssel menni, vagy taxit hívni, vagy sofőr szolgálatot)

 

De most nem is én vagyok a fontos, hanem Önök hölgyeim. 


Ezért pár sorban szeretném ismertetni, hogy miről is fogok az elkövetkezendőkben, figyelembe véve az elmúlt hetek tapasztalatait.

 


Miért ajánlott télen téli gumival, nyáron pedig nyárival közlekedni? Mi is az a téli gumi és mi a nyári? Miért érdemes elindulás előtt legalább szemrevételezéssel ellenőrizni a guminyomást? Más szóval, lapos a gumi vagy nem lapos a gumi! Hogyan kell beállítani a külső visszapillantó tükröket? Hogy vezessenek esőben, hóban, jeges útfelületen? (Jeges útfelületen inkább ne vezessenek) Baleset esetén mit kell, mit érdemes tenni? Mi azaz ISOFIX ülés? A gyermek hány éves koráig kell gyerekülést használni? A gyerekülést hova lehet, és hova nem lehet berakni az autóba? És a gyerekülést, hogy kell biztonságosan rögzíteni? Defekt esetén mit kell tenni és hogyan kell azt tenni? Kizárólag arra az esetre, ha nincs a közelben egy hős lovag, aki sec perc alatt kicseréli a sérült kereket.

 

És mivel ez a rovat terveim szerint interaktív ezért amennyiben megtisztelnek kérdéseikkel, azokra mihamarabb választ fogok adni.

 

De nekem is vannak kérdéseim. 

 

Hölgyeim, miért vezetnek a belső sávban boldog nyugdíjas tempóval még akkor is, ha a külső sáv üres?
Mi az oka, hogy Önök, hölgyeim tolatva nem tudnak, vagy nagyon nehezen tudnak parkolni?

 

Bükki Csaba
www.businesscontacts.hu
buki.csaba@businesscontacts.hu
+36703919503

16 hozzászólás

Nyusz:
2019/05/02, 08:42:24 PM
Válasz

Te mekkora egy fasz vagy.

Andi.sz:
2019/05/02, 11:39:26 PM

Mindent elmondtál :D

BÜKI Csaba:
2019/05/06, 01:44:19 PM

Nyusz! Legjobb tudomásom szerint ez a magazin célcsoportja 40 és 65 év közötti, közép- és felső vezető, illetve vállalkozó nők. Megítélésem és tapasztalatom szerint ebbe a célcsoportba tartozó nők elért eredményeik, kitartásuk, intelligenciájuk alapján nem az általad használt 5 szavas mondattal fejtik ki a véleményüket. De megértelek, ha megnyomtam nálad egy "piros" gombot. Kérlek, fejtsd ki, hogy cikkem mely része nyitotta ki "Pandora szelencéjét"? Válaszodban tartsd, kérlek szem előtt, hogy ennek a cikksorozatnak a célja, a vezetéssel, vezetési kultúrával, a gépjárművel, autóval, kapcsolatos műszaki, biztonságtechnikai, vagy szimplán gyakorlati kérdések megválaszolása, ügyes-bajos dolgok megvitatása. Várom válaszod.

Petrovics Hajnalka:
2019/05/02, 08:55:26 PM
Válasz

Az autókról semmit sem sikerült megtudni, csak azt, hogy senki sem szereti ha lerobban, Csaba nem hagyja vezetni a feleségét, és néhány elcsépelt klisé, hogy a belső sávban mennek a nők csiga tempóban, és nem tudnak parkolni. Mindezt egy nőknek szóló Site hozta le?!?! Égő!

BÜKI Csaba:
2019/05/06, 01:44:29 PM

Kedves Hajnalka!A megállapításod helytálló. Elnézést, hogy csalódást okoztam de az első cikknek nem is volt célja, hogy megtudj mindent az autókról. Ez egy cikksorozat amely a személyes találkozókon illetve az olvasói visszajelzések és kérdések alapján fog formálódni. Írd meg, hogy pontosan mire vagy kíváncsi, milyen kérdések foglalkoztatnak az autókkal vagy éppen a vezetéssel kapcsolatban. Én pedig arra vagyok kíváncsi, hogy számodra miért "égő" ha én is feltettem azt a kérdést, hogy "miért mennek a nők a belső sávban?" vagy "mi az oka, hogy nem tudnak parkolni?". Provokatív volt? Igazságtalan a kérdés, mert a férfiak is ugyan ezt teszik? Örülök, hogy köztünk vagy és várom válaszodat.

Diszsóder:
2019/05/02, 09:02:38 PM
Válasz

Kitűnő összeállítás, át is linkelem a nemzetközi szállítmányozó nővéremnek, mielőtt még kiszökne a konyhából. ^^Legyen az ember hímsoviniszta fasz, ha egyszer kicsi a pöcse, de csinálja a négy fal között. Ha meg végképp nem bír a méreteivel, legalább ne csomagolja egy női magazin negédes, műmájer nyomorába, mert pont olyan érzés, mintha a fogyatékos Ödönke fejét simogatnád, hogy "persze, hogy galamb vagy, Ödönke, menj játszani".Valamit azonban a feleséged nem enged vezetni, azt csiripelik a madarak. ... A cégedet. xD

BÜKI Csaba:
2019/05/06, 01:44:44 PM

Köszönöm dicsérő szavaidat, szerintem is kitűnő összeállítás. Ezt a mondatodat szerintem nem csak én nem értem,de a magazin szerkesztőségének is fejtörést fog okozni: "ne csomagolja egy női magazin negédes, műmájer nyomorába". Ne fáradj a válasszal.Viszont szívesen válaszolok a rovar valódi témájával kapcsolatos téged foglalkoztató kérdéseidre.Ennek a cikksorozatnak a célja, a vezetéssel, vezetési kultúrával, a gépjárművel, autóval, kapcsolatos műszaki, biztonságtechnikai, vagy szimplán gyakorlati kérdések megválaszolása, ügyes-bajos dolgok megvitatása.Várom kérdéseidet.

Hedvig:
2019/05/02, 09:05:27 PM
Válasz

Ez a cikk kritikán aluli és női magazinnak mondott médium által vállalhatatlan. Szerintem valamit kezdeni kellene vele. Mondjuk elnézést kérni az olvasóktól és eltávolítani?

BÜKI Csaba:
2019/05/06, 01:45:02 PM

Kedves Hedvig!A cikk eltávolítására irányuló kérésedet továbbítom a magazin tulajdonosának. De addig is amíg mérlegeli ezt a kérést, szeretném tudni, hogy melyik részét tartod kritikán alulinak és vállalhatatlannak? Cikkem mely része az ami bántó vagy sértő volt a Te számodra? Továbbá mi az ami az autókkal vagy a vezetéssel kapcsolatban Téged foglalkoztat és szívesen kapnál rá választ?

Kegyetlen Sámuel:
2019/05/02, 09:05:53 PM
Válasz

Én értem hogy a negatív reklám is reklám... De ez nagyon égő a weboldal és a "szerző" vagy inkább írjuk az iromány összeszenvedője részéről is. Amennyiben ez egy sorozat nyitó része, nem várom a továbbiakat. Azért kicsit sajnálom az üzletikapcsolatok urat. Kitette a telefonszámát is. Ha ez a "cikk" kicsit nagyobb nyilvánosságot kap, lehet számot cserélni :)

BÜKI Csaba:
2019/05/06, 01:45:18 PM

Sámuel,dicséretes, hogy egy kifejezetten nőknek szóló magazint férfiak is olvassák. Már ha valóban az vagy akinek írod magad.Tőled is megkérdezem, hogy miért "égő" a cikkem? Megnyugtatlak lesz folytatása. Aranyos vagy de nem kell sajnálni engem. És nagyon várom, hogy a cikk nagyobb nyilvánosságot kapjon. Szerintem nagyon érdekes hasznos információkat kaphatnak majd azok, akik a a vezetéssel, vezetési kultúrával, a gépjárművel, autóval, kapcsolatos műszaki, biztonságtechnikai, vagy szimplán gyakorlati kérdések megválaszolása, ügyes-bajos dolgok megvitatása a célja. Mert ezekben a témákban szeretnék hasznos gyakorlati tanácsokat adni az erre nyitott olvasóknak.Nagyon örülnék ha köztünk maradnál.Várom a rovat valódi témakörében megfogalmazott kérdéseidet.

Vargánya:
2019/05/02, 09:14:36 PM
Válasz

Uh, nemi elfojtott agressziót érzékelek... kicsi a futykos tesa? Lenyomott egy csaj az utakon? Vagy valahol máshol (is)?

BÜKI Csaba:
2019/05/06, 01:45:23 PM

Vargánya,rövid válaszodból arra következtetek, hogy médium vagy. Utalva első mondatodra, hogy "némi agressziót érzékelsz". Csodás képesség, gratulálok, szerencsés vagy, hogy a birtokodban van. Mi az a "tesa"? Tesla-t akartál írni? Van tapasztalatom eme kiváló elektromos autómárkával kapcsolatban. Az Óbudai Egyetemen tartottam is egy telt házas előadást "Az elektromos autózás jelenéről és jövőjéről". Fent van a YouTube oldalon. Ha szeretnéd átküldöm a linkjét.És mint a többi válaszadónak leírtam, ennek a rovatnak a vezetéssel, vezetési kultúrával, a gépjárművel, autóval, kapcsolatos műszaki, biztonságtechnikai, vagy szimplán gyakorlati kérdések megválaszolása, ügyes-bajos dolgok megvitatása a célja.Várom ebben a témakörében megfogalmazott kérdéseidet.

Berni:
2019/05/02, 11:42:19 PM
Válasz

Leírja, hogy egy agresszív pöcs volt és miatta nem vezet a felesége, majd megkérdezi, hogy a nők miért nem vezetnek úgy mint ő... Még viccnek is rossz!

BÜKI Csaba:
2019/05/06, 01:45:33 PM

Kedves Berni!Soha nem tudtam viccet mesélni, bizonyára ezért tartod úgy írásomat, hogy "még viccnek is rossz".Az, hogy miért nem vezet a feleségem az tudom, De én most a te véleményedre vagyok kíváncsi? Te vezetsz? Mennyit vezetsz nagyságrendileg? Mi okoz a vezetésben örömöt vagy éppen bosszúságot?A rovat fő témájával kapcsolatban milyen kérdésed vagy esetleg gyakorlati tapasztalatod van?Várom válaszod.

Brook:
2019/05/03, 12:13:06 AM
Válasz

Őszintén sajnálom a nejedet, de téged is, mert ha neked futja idő és kapacitásod ilyen hímsoviniszta, önfényező, undorítóan általánosító, hitvány "cikket" írni egy nőknek szánt oldalra, akkor nagyon sivár életed lehet... Nyusz hozzászólásával egyetértek. Egy fasz vagy. Gondolkozz, mielőtt megosztod a világgal azt, amit éppen kifingott az agyad, és ne add elő komoly kutatási eredménynek. Mert ez, amit olvastam... Ez maga a nyomor, amit egy kistökű kisfiú írt, nem egy férfi.

BÜKI Csaba:
2019/05/06, 01:45:37 PM

Brook,Ne sajnáld a nejemet és engem se. Csodálatos életünk van. És igen van kapacitásom cikket írni, de nem vagyok nőgyűlölő . Teljesen átgondoltam minden szavát a cikkemnek mielőtt leírtam és megosztottam a világgal. Érdekelme, hogy miből vontad le azt a következtetést, hogy komoly kutatásokat végeztem? Azt írtam, hogy az elmúlt hetekben hölgyekkel találkoztam és a velük való interjú illetve beszélgetés, továbbá a saját a budapesti forgalomban nap mint nap megszerzett tapasztalatomat osztom meg ebben a rovarba.A kérdésem az, hogy neked milyen gyakorlati tapasztalataid vannak a vezetéssel kapcsolatban? Az is érdekelne, hogy mióta és mennyit vezetsz? Van olyan műszaki probléma ami gondot okozott vagy éppen van-e sikertörténeted amit megosztanál a többi olvasóval?Várom válaszodat.

Maroni:
2019/05/03, 06:49:10 AM
Válasz

Harmatgyenge vagy Csaba, és vedd már le azt a telefonszámot, mert ebből baj lesz. Feleségednek sok erőt kívánok a továbbiakhoz.

BÜKI Csaba:
2019/05/06, 01:45:53 PM

Maroni!A jókívánságaidat átadom a feleségemnek. Kérlek, fejtsd ki, hogy mitől harmatgyenge a cikkem? Mire lenne szükséged neked ahhoz, hogy ez egy "ütős" tartalmas cikksorozat legyen? mire vagy kíváncsi? Mi az a téma ami a vezetéssel, az autókkal kapcsolatban téged érdekel? Te mióta vezetsz? Milyen tapasztalataid vannak a budapesti forgalomban tapasztalható vezetési kultúráról? Van ötleted, hogy mivel lehetne jobbá tenni a forgalomban résztvevők stressz mentes közlekedését? Várom válaszodat.

Ayla:
2019/05/03, 07:08:02 AM
Válasz

Vezetes kozben orditani az emberrel? Buszke vagy ra, hogy mindkettotoket veszelyezteted? Fuh, remelem a feleseged rajon, hogy sokkal jobb egy valas, mint orokre megutalni a vezetest es bezarva lenni otthon egy olyan goreny mellett, mint te.

BÜKI Csaba:
2019/05/06, 01:46:05 PM

Kedves Ayla!Köszönöm, hogy legalább Te vállaltad fényképpel magadat és így adtál "hangot" véleményednek. Igazad van. Vezetés közben ordítani a sofőrrel nemcsak gusztustalan de még veszélyes is, Egyetértek. Nem vagyok rá büszke. DE ezt írtam is: "Rettentően bánom, de a feleségem már nem vezet mellettem, mert elüldöztem a vezetőülésből, agresszív viselkedésemmel." 10 évvel ezelőtt teljesen másként vélekedtem a vezetésről és másként is vezettem mint ma. De ez a cikksorozat nem rólam szól.Ennek a cikksorozatnak a vezetéssel, vezetési kultúrával, a gépjárművel, autóval, kapcsolatos műszaki, biztonságtechnikai, vagy szimplán gyakorlati kérdések megválaszolása, ügyes-bajos dolgok megvitatása a célja. Ezekben a témákban szeretnék hasznos gyakorlati tanácsokat adni az erre nyitott olvasóknak.És amennyiben sikerül átlépni a kezdeti megrázkódtatást ami a cikkem olvasása közben éreztél, hálás lennék ha köztünk maradnál és feltennéd azokat a kérdéseket ami valóban foglalkoztat a cikk valódi témájával kapcsolatban.Várom válaszod.

Luca Horváth:
2019/05/05, 09:55:38 PM
Válasz

Hogy is irhatnek errol a tiszta "ismeretterjeszto" irasrol valami tartalmasat? Eldobom az agyam hogy egy ilyen osember exhibicionista hajlamatol vezerelve egy ilyen silany cikket megjelentet egy noi magazinban. Nyilvan ugy erezte, mint ingyenreklam belefer, de szerintem erdemes lenne atgondolnia mit nyerhet egy ilyen cikk megjelentetesevel. Tudom szeretunk az interneten - plane a kommenteknel - palcat torni mindenki felett, de talan ez a zsak ilyen foltokat erdemel. Mar nagyon varom a feldobott temak kifejteset egy olyan kivallo iro, megerto ferj, felvilagosult apa tollabol mint ez a Csaba. Holgyeim azert valaszoljunk szegeny Csabanak a feltett kerdeseire, mert meg a vegen vezetes kozben megkerdezi a feleseget.

BÜKI Csaba:
2019/05/06, 01:46:12 PM

Kedves Luca!A "pálcát törni mindenki felett" mondatod alatt mit értesz? A nőknek feltett kérdésemet kijelentésnek vetted? Mitől silány a cikkem? Mi tenné számodra tartalmasabbá? A bemutatkozómban leírtam, hogy nem vagyok újságíró, kérlek így olvasd a cikkemet. És én is várom a feltett kérdésekre a választ, de úgy tűnik, hogy az itt kommentálók két mondatot ragadtak ki az írásomból és itt meg is akadt mindenki. Nem értem miért?Természetesen mindenkinek lehetősége van reagálni a saját ízlése vagy meggyőződése szerint írásomra.Ennek a cikksorozatnak a vezetéssel, vezetési kultúrával, a gépjárművel, autóval, kapcsolatos műszaki, biztonságtechnikai, vagy szimplán gyakorlati kérdések megválaszolása, ügyes-bajos dolgok megvitatása a célja. Ezekben a témákban szeretnék hasznos gyakorlati tanácsokat adni az erre nyitott olvasóknak. Ezzel kapcsolatban van bármi kérdésed? Várom válaszod.

Luca Horváth:
2019/05/06, 03:24:01 PM

Vannak olyan emberek akik nem celzottan vetnek veget, alakitanak ki megoszto allaspontot, hanem csak a "szuletett trollok" kategoriakba oszthatok. Mik lennenek a gondjaink? Felvezetsz egy talan minket is erinto problemat (agressziv ferfi mitfahrer) es elintezed azzal hogy felnottel. Akkor az a tanacs hogy a feleseged azota sem vezet?? Ha szemelyeskedessel atitatott cikket jelentetsz meg akkor nem csodalkozz annak reakciojaival kapcsolatban sem. A kerdeseid feltevese szerinted nem iranyitja a kommentek iranyat? Vagy szerinted a megirt cikked alapjan mi fogalmazodjon meg az emberben a felfogasoddal kapcsolatban? Van egy kozmondas. Ha sokan mondjak hogy hulye vagy akkor erdemes lenne legalabb elgondolkozni rajta. Ez az egesz iras amit kiadtal a kezedbol es ahogy valaszoltal az esetleges olvasoidnak ,tokeletese bemutatja mi a legnagyobb bajod a vilaggal. Egyszeruen egy taxisofor vagy (amivel amugy semmi baj nem lenne) aki imadja masnak lattatni onmagat es amikor valaki kritizal akkor vagy nem erted vagy nem akarod erteni annak mondanivalojat. Megjatszami valamit es mellette az eszt is osztani plane ilyen stilusban szerintem elkepeszto. Na ezert sajnalja mindenki a korulotted eloket.

BÜKI Csaba:
2019/05/06, 01:46:17 PM, www.businesscontacts.hu
Válasz

Hölgyeim és Uraim!Egyes nick nevekből gondolom, hogy férfiak is vannak a válaszadók között. Bár a megadott nevek mögé bárki elbújhat felelősségvállalás nélkül.Ha már ilyen jól összebarátkoztunk az első cikkem olvasása alatt, tegyék/tegyétek félre a gyűlöletet, indulatot és utálatot amit feltételezem a cikk utolsó két kérdése váltott ki néhány olvasóból. Kezdjünk el olyan kérdésekről "beszélgetni" ami a rovat valódi témája és célja.Minden hozzászólónak személyre szabott választ írtam. Nyitott vagyok bárkivel akár egy kávé mellet akár a magazin által szervezett egyik rendezvényen személyesen megbeszélni, hogy kiből miért váltott ki ilyen indulatot a cikkem! Az elérhetőségeim mindenki számára elérhetőek. Bátran lehet írni, hívni.Szeretném kérni, hogy ezt a felületet hagyjuk meg a vezetéssel, vezetési kultúrával, a gépjárművel, kapcsolatos műszaki, biztonságtechnikai, vagy szimplán gyakorlati kérdések megválaszolására, ügyes-bajos dolgok megvitatására, vélemények és tapasztalatok megosztására.Már készülök, a következő cikk megírására. Folyamatosan bővül a tudásanyag, de szeretném ha minél interaktívabb lenne ez a rovat, ehhez pedig a nőket érintő mindennapi - vezetéssel kapcsolatos - gondok megismerésére van szükség.Várom a kérdéseket, hozzászólásokat, de a sikertörténetek is érdekelnek.Kellemes napot és balesetmentes közlekedést kívánok mindenkinek!

Attila:
2019/05/06, 06:01:12 PM
Válasz

Na igen... Ez az amitol mar elszoktam. Nem allitom, hogy a cikket mindenkinek szeretni kellene, de valahogy azt erzem, hogy mindenki csak a lehetoseget keresi annak, hogy hogyan rugjon a masikba egyet. Kritizalni a legegyszerubb, a magyar azt nagyon profi szinten uzi. Ertelmes epito hozzaszolas? Ugyan kerem! Vegre kielheti az ember a frusztraciojat... Nem vedem Csabat, egyszeruen szornyu lehet ennyi lelki serult kozott elni, akik pozitivumot annyit kepesek adni mint egy hiv teszt. ☠️

Borbás Zsuzsa:
2019/05/07, 06:34:26 AM
Válasz

Szia Csaba! Tudod ez a dolog. már a kezdetek él elromlik általában, megszerezzük a jogosítványt, aztán. VAn akinek sokáig nincs autója,nem vezet és csak felejt, a családban is először általában csak egy autó van, néha vezethetünk, egy-egy buliból hazafelé, de abban sincs sok köszönet, mert mindent rosszul csinálunk és életünk párja alig várja hogy hazaérjünk, tisztelet a kivételnek. Szerintem vannak nők és férfiak is akik neek nem szabadna. Olán mögé ükni és ez nem pusztán nemi kérdés.

Somogyi Dóra:
2019/05/08, 02:20:03 PM
Válasz

Kedves Csaba! Sajnos nem tudom hogyan kell képet felrakni, de bízom benne, nem ettől teszi függővé a komment relevanciáját. Kezdem talán azzal, nagyon dicséretes hogy nőkkel akar beszélni a vezetésről. Tényleg. Sajnos a cikkben néhány klisén kívül mást nem nagyon tudott hozni, egyetlen percig sem hiszen el hogy nőkkel beszélhetett ezekről. Ha már reklámfelületnek használja az oldalt, bátorkodtam megnézni a honlapját, nos, ha ön valóban profi, érdemes lenne egy igényes site-ot összeraknia - ez puszta jó tanács. Egészen egyszerűen megdöbbentőnek és hihetetlennek tartom, hogy leközölte a portál, hogy Bükki Csaba kiabál vezetés közben, meg "saját szabályai vannak". Csaba, az úton nincsenek saját szabályok. Van a KRESZ, és pont, nincs más. Hogyha maga ezt nem tartja tiszteletben, alkalmatlan sofőrnek (de pláne taxi sofőrnek), megmondó embernek pedig kevés. Mi az amiről szívesen olvasnék? Hogyan ültette vissza a feleségét a volán mögé. De gondolom ilyen sose lesz.

EgyNő:
2019/05/09, 11:13:51 AM
Válasz

Kedves Csaba, no vagyok es a kerdeseire a valasz: ismerem a jobbratartasi kotelezettseget es tudok parkolni. Tolatva, elore, jobbra, balra, parhuzamosan, merolegesen, felfestesnek megfeleloen.Kerdesem nincs a vezetessel kapcsolatban, mert nő vagyok, ember es kepes vagyok utana nezni annak, ami erdekel, hiteles forrasokbol. Tehat az autonkat es a mukodeset is ismerem.Ennyire felesleges cikket pedig reg lattam. Udv.

Szólj hozzá!