Felhívjuk szíves figyelmét, hogy oldalunk a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használ. Bővebb információért kattintson ide.

Sport, párban

Írta: Csak a Nőknek magazin 2019/04/25 0 hozzászólás Életmód,Tippek, tanácsok,

Sportolnál, de nem szeretnél egyedül? Vannak olyan sportok, melyek párban is remekül kivitelezhetőek! Akár barátoddal, barátnőddel vagy a pároddal is végre hajthatod őket. Ne keressétek tovább a kifogásokat, vágjatok bele most!

 

Kirándulás, közösen
Válasszatok ki egy különleges útvonalat, mely meglepetésekkel, természeti csodákkal telis-tele van. Közben beszélgessetek, kapcsolódjatok ki. Némítsátok le a telefonokat, hogy véletlenül se nézzetek rá vagy zavarjanak meg benneteket. Hangolódjatok egymásra. Remek kikapcsolódási lehetőség. Mindemellett a túrázásnak számos előnye van, mint pl. csökken a vérnyomás, segíti az anyagcsere folyamatokat, erősíti az izmokat és a csontokat, és akár óránként 300-500 Kcal is elégedhettek.

 


Görkorcsolya
Most, hogy beköszöntött a tavasz és a jó idő, a szabadban a legjobb sportolni. Nagyszerű időtöltés és még egészséges is a görkorcsolya. Kellően átmozgatja a testünket. Megdolgoztatja azokat az izmokat is, melyeket ritkábban használunk, erősíti a comb- és fenékizmokat, fokozza az állóképességet és a koordinációs készséget is, óránként 400-500 Kcal is elégethettek.
 

 

Tenisz
Tenisz nem csak az izmokat dolgoztatja meg, hanem a mentális képességet is fejleszti, hiszen koncentrálni kell, hogy a labdát eltalálja az ütő. A tenisz egyben izgalmas és szórakoztató sport. Mindemelett erősíti a szívet és az érrendszert, az energiaszintünk magasabb lesz. A lábizmok megerősödnek, a kéz-szem-koordináció javul, támogatja az immunrendszert.

 


Tánc
A tánc az egyik legjobb módja, hogy egymásra hangolódjatok és közben sportoljatok is. Mindegy, hogy milyen tánc, a lényeg, hogy jól érezzétek magatokat miközben csináljátok. Segítségével a köztetek lévő bizalmat megerősítitek. Segíti az izmokat megerősíteni, kifejezhetitek általa az érzelmeiteket, stresszoldó hatása van, jót tesz a keringésnek, a légzésnek, a csontoknak és az izmoknak.

 


Kerékpározás
A kerékpározás számos egészségügyi hatást gyakorol a szervezetre. Az összes izmot megmozgatja a testben. Remek a zsírégető hatása. Jó hatással van a szívre és az érrendszerre. Javítja a terhelhetőséget. Stresszcsökkentő hatása van. Formásabbá és izmosabbá teszi a lábakat. Erősíti a csontokat is.

 

 

Teljesen mindegy, hogy melyik sportot választjátok, a lényeg, hogy mindketten jól érezzétek magatokat közben és kölcsönösen motiváljátok, bíztassátok egymást.


Nyári Szimonetta

 

Szólj hozzá!