Felhívjuk szíves figyelmét, hogy oldalunk a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használ. Bővebb információért kattintson ide.

Téli vitaminpótlás

Írta: Csak a Nőknek magazin 2018/12/08 0 hozzászólás Életmód,

 

 


 
Ha szeretnénk minimalizálni az influenzás megbetegedések esélyét és biztosan elkerülni a téli levertséget, akkor néhány vitamin és ásványi anyag folyamatos pótlása elengedhetetlen. A friss gyümölcsökből készült Dr.Steinberger gyümölcslevek segítenek a szervezetünkbe juttatni az egészségünk megőrzéséhez szükséges tápanyagokat, olyan magas koncentrációban, amit a nyers zöldségek és gyümölcsök fogyasztásával nem tudnánk elérni. Lássuk, mely vitaminok és ásványi anyagokat kell a leginkább pótolnunk!

 

 

 


C-vitamin


A C-vitamin a legnépszerűbb vitamin. Nem hiába, szinte mindentől véd a ráncok kialakulásától az infarktusig.  Nagyon hatékony immunerősítő lévén, a téli időszakban kötelező megfázás és a nátha ellen. 

 

 


D-vitamin


A D-vitamin nem csak a csontok és a bőr egészségének őrzője, de az immunrendszerben is szerepet átszik. Mivel képzéséhez napfény elengedhetetlen télen D-vitamin szintünk kritikusan lecsökken, ezért a pótlása nagyon fontos.

 

 


 Vas


A vas szintén segít az immunrendszert erősen tartani, egy komoly pluszt nyújtva az influenza ellen. A betegségek kockázatának csökkentése mellett a vas segít az energiaszint optimálisan tartásában.

 

 

 

 

 


 
A-vitamin


A vashiánnyal összefügg az A-vitamin hiánya is. Márpedig A-vitaminra télen óriási szükség van, hiszen segít bőrt megvédeni a csípős hideg, és a szél ellen. Szépség megőrzése érdekében sokat segít, hiszen a bőr mellett, a haj és a körmök egészségét is védi. Ez a vitamin felelős a szem egészségéért is.

 

 


E-vitamin


Egyes vélemények szerint az E-vitamin a C-vitaminnál többször erősebb antioxidáns. Habár nem ugyanaz a funkciójuk bizonyított tény, hogy a szabad gyökök ellen az E-vitamin az egyik legjobb fegyver. A téli időszakban a szabad gyökök egyensúlya könnyebben felborul, ami testünk összes sejtjében okozhat károsodást. 

 

 

 

 


 
Folsav


Szinte csak zöld levelesekkel lehet bevinni, amik télen még kevésbé elérhetőek. Pedig a folsav ilyenkor lenne igazán fontos. Bőrünk védelmében ugyanis komoly szerepet játszik, de a rákmegelőzésben és a sejtek növekedésében is. Nevezik a boldogság vitaminjának is, jelentős hangulatfokozó hatása miatt. Hiányában téli levertség, depresszió könnyen kialakul. Nők számára fokozottan fontos!

 

 


Cink


Cinkhiány esetén csökken a szervezet ellenálló képessége, fokozott fáradékonyság lép fel. Az immunrendszer működése is elképzelhetetlen cink nélkül.

 

 

 

www.drsteinberger.hu

Szólj hozzá!