Már egy ideje sportolsz, és úgy érzed, hogy a fejlődésed megállt? Néhány hónap után a szervezet hozzá szokik az egyhangú és monoton terheléshez, ezáltal a fejlődés is leáll. De ne aggódj, nincs veszve az eddigi munkád, csupán csak növelni kell a sport intenzitását és a terhelést!

Erre a célra vannak remek sporteszközök, melyeket érdemes beszerezni és a kívánt hatást is elérheted vele, ha helyesen használod őket!

Gumiszalag
Jó minőségű gumiszalag nagy segítségedre lehet. Helyesen kivitelezett gyakorlatokkal kellően megdolgoztatja az izmokat és megizzaszt. Számos gyakorlatot nehezíthetsz a gumiszalag segítségével. Viszont érdemes figyelni a gumiszalag erősségére, mert több féle létezik. Olyat válassz, amely a szintednek megfelelő. Kitűnően formálható vele a kar-, a váll-, a belsőcomb és fenékizomat.

 

Súlyzó
Ide tartozik a kézi-, kar- és lábsúly is. Használatuk során nem kell attól félni, hogy a nőies vonalaidat elveszted. Sőt! Ellenkezőleg. Tónusos és kecses izmokat formálhatsz a segítségével. Eleinte csak néhány kilógrammos súlyzókat használj, hogy megszokd és megbarátkozz vele. Persze a súlyok méretét is növelheted az idő előrehaladtával. De a súlyzóknál is fontos, hogy a szintednek megfelelően válaszd ki a méretét. Később, ha már jól és szabályosan mennek a gyakorlatok, akkor növelheted a súlyokat.

 

Haskerék
A has teljes edzésére kiváló eszköz. Az izomláz garantált lesz a használata után. Segítségével rövid idő alatt letudhatod a hasedzést. Fokozottan ügyelni kell arra, hogy a haskerék használata közben a gyakorlatokat helyesen végezd el.

 

Kettlebell
Az egyik legjobb eszköz, hiszen rövid idő alatt, látványos eredményt lehet elérni a segítségével. Remek választás lehet a fogyásnál, a zsírégetésnél és az izomerősítésnél is.

 

De ne feledd, ahhoz, hogy az áhítatott eredményt is elérd, egészségesen és változatosan kell táplálkozni!

Nyári Szimonetta