Jó érzés, amikor a szakmán belül működik az összefogás! Mi ezt megtapasztaltuk, amikor a Langmar Kommunikáció csapatával szövetségre léptünk. Hálásak vagyunk segítségükért, amivel már a Nők Világa Summit, majd most pedig az Öko Zsibongó sikeréhez hozzájárultak. Segített a külső nézőpont, a profi szövegírás is… mert ugye “a cipész és annak cipője” effektus itt is jellemző!

Kampányban vagyunk, feszítenek a feladatok, ilyenkor nagyon jól jön a megbízható, pontos csapat, aki felügyeli a kommunikációt. Ők ezt szeretettel teszik, ezért szívből ajánlom, ismerjétek meg őket!

Kovács A. Magdolna

Csak a Nőknek Magazin és Női Klub

Nők Világa Nonprofit Kft.

Nők Világa Summit

Öko Zsibongó alapító tulajdonos

 

Hogyan ragadja meg az üzleti kommunikációd a vevőket elsőre?

Ma már nem elég jónak lenni. Jónak is kell látszani. Különben a Nálad gyengébb, de a hírveréshez jobban értő versenytársad fogja elhalászni előled az ügyfeleket. Ahhoz, hogy ilyesmi még a legrosszabb rémálmodban se essen meg Veled, elsőre meg kell tudnod ragadni a vevők figyelmét. Íme a tippek!

Mindig a vevőről beszélj, ne a cégedről!

Más szóval: ne énközpontú legyen a kommunikációd, mert az taszító hatású, vagy legalábbis unalmas. Hanem azzal kezdd, hogy a célszemély vágyait és problémáit piszkálod meg először az üzleti kommunikációddal. Mint amikor a helyiség túlsó végéből is meghalljuk a nevünket, ha rólunk suttognak, a leendő ügyfél azonnal fel fog figyelni arra, ami őt valóban, személyesen érinti.

 Beszélj vevőül, és rendelés lesz a válasz!

Gondolom, nem a versenytársadnak akarsz eladni. Mert neki már van raktáron abból, amit kínálsz. Hát akkor miért használnád a szaknyelvet, amit a beavatottak tolnak?! Persze a profizmusodat kommunikálni kell, de ezt épp úgy teheted meg, ha „le tudod fordítani” a tudásodat arra a hétköznapi nyelvre, amit a célközönséged beszél.

Csak lassan a testtel. Sose rohanj ajtóstul a házba!

Ha rögtön el akarsz adni, az a hatás-ellenhatás elve alapján csak ellenállást vált ki. Előbb adj (ingyen), ajándékozz, ha kapni szeretnél! Mit adhatsz úgy, hogy Neked ne kerüljön semmibe? Infót, tanácsot, válaszokat, tudást és útmutatást. Ezt nevezik „tartalommarketingnek”, ami egy új stratégia a hagyományos, tukmálós reklámok világához képest: hasznossá teszed magad a vevő számára a tippekkel, trükkökkel, döntési segítséggel, ami Neked a kisujjadban van, de neki értékes kincs.

Bónusz tipp: fizetett reklám helyett építs a PR-ra!

A reklámvakság nevű jelenség az, hogy már észre sem vesszük a hirdetéseket. Vagy ha egyáltalán meglátjuk, hajlamosak vagyunk kételkedni bennük. Egészen másként hat azonban egy olyan független híradás, ami nem közvetlen reklám, hanem a céged újításairól, küldetéséről szól, vagy hasznos tippekkel szolgál a célközönségnek (mint ez a cikk is, amit most olvasol). Ezt nevezik PR-nak! Hogyan gyakorold? Van hozzá egy díjmentes útmutató, amit jó szívvel tudunk ajánlani.

A Langmár Kommunikáció csapata 

www.langmar.hu