Felhívjuk szíves figyelmét, hogy oldalunk a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használ. Bővebb információért kattintson ide.

Kertben az egészség

Írta: Csak a Nőknek Magazin 2018/03/08 0 hozzászólás Életmód,

Egyre több helyről hallani, hogy a csírák fogyasztása javasolt. A friss csíra élettani hatásai a szervezetre tényleg jók.  Vitaminok, ásványi anyagok, nyomelemek, telítetlen zsírsavak fontosak az egészség megőrzéséhez. A csírák ezeknek forrása lehet a test számára. Nyersen, salátákba keverve igazán ízletesek.

 

 

 

 

A Lucernacsíra fogyasztása C-, B-, D-, E- és K vitamin tartalma miatt ajánlott. Vér és érrendszeri panaszok esetén is érdemes a lucernacsírát beiktatni a táplálkozásba. Kismamáknak szoptatás idején a tejelválasztásban hatékony. A változókor esetén is értékes segítség. Vastagbél gyulladásnál a regenerálódást segíti elő.

 

 

 

 

A Mustármagcsíra természetes antibiotikum. Az emésztőrendszer és a máj működését nagyban segíti. Hajhullás estén is javasolják.

 

 

 

 

A Hajdinacsírát magas fehérje tartalma miatt érdemes enni. Serkenti az agyműködést. Kenyérkészítésnél sokan a tésztába is belekeverik.

 

 

 

 

A Repcecsíra omega 3 és omega 6 forrás. A szem és az agy számára is fontos támogatás. A kollagén termelődést is segíti. Ízületi gyulladás és túlsúly esetén is javasolt a fogyasztása. Magas vitamintartalma miatt is előnyös. K-, A- E- és D-vitamin forrás.

 

A Nemes ÖkoGazdaság éppen ezért nem csak vegyszermentes biozöldségeket, hanem vegyszermentes bionövény csírákat is beilleszt a biokosár programba.

 

A természet erejével az egészségért.

 

Nemes Gábor

biogazda

+36 70 701 7447

nemesgabor690@gmail.com

 

 

www.nemesokogazdasag.hu

Szólj hozzá!